Wednesday, August 12, 2009

sejarah DSAI

selepas 2 september, unit khas DSAI telah berjaya menggambarkan bahawa DSAI adalah hero. ramai orang terpedaya, lantas menyertai gerakan reformasi dan mengkhianati perjuangan melayu UMNO. bagi yang tahu siapa DSAI, mati hidup semula pun mereka tidak akan bersama dengan DSAI.

saya tekankan sekali lagi, para reformis adalah mereka yang tidak kenal politik sebelum september 98. para reformis hanyalah mereka yang ditipu oleh unit khas DSAI selepas september 98. para reformis hanyalah pejuang yang bersemangat tetapi ditipu oleh unit khas DSAI. kasihannya para reformis, tidak tahu sejarah DSAI tetapi ditipu unit unit khas lantas mengorbankan diri kepada DSAI. kasihannya reformis, akibat malas membaca maka hidung dicucuk cucuk dan dibawa ke mana sahaja.

saya berani katakan bahawa reformis langsung tidak tahu sejarah dan latar "belakang" DSAI. reformis tidak pernah membaca, reformis tidak pernah tahu. andai kata reformis tahu, tentulah reformis akan menjadi seperti aku meninggalkan BA/ PR.

reformis, kasihannya anda. berjuang dalam keadaan tidak tahu diri dimanipulasi oleh unit khas DSAI.

reformis, rajin rajinlah membaca agar anda berilmu, dan bila berilmu anda tidak lagi ditipu.

ketahuilah sejarah dan latar belakang DSAI, yang penuh dengan gelora hitam, yang tidak sesuai untuk menjadi seorang pemimpin.

No comments:

Post a Comment